Университет оқытушы көзімен
Name | 1. Сіз Университет оқытушыларына еңбекақы төлеу деңгейін жеткілікті деп санайсыз ба? | 2. Университет басшылығының құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 3. Университеттің құрылымдық бөлімдері басшыларының құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 4. Академиялық даму бөлімі қызметкерлерінің құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 5. Сапаны қамтамасыз ету бөлімі қызметкерлерінің құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 6. Ғылыми-зерттеу орталығы қызметкерлерінің құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 7. Құзыреттілік, мансап және жұмысқа орналастыру бөлімі қызметкерлерінің құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 8. Тіркеу кеңсесі қызметкерлерінің құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 9. Әлеуметтік-мәдени даму бөлімі қызметкерлерінің құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 10. Халықаралық ынтымақтастық бөлімі қызметкерлерінің құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 11. Кітапхананың жұмысын бағалаңыз: | 12. Қабылдау комиссиясы қызметкерлерінің құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 13. Медиа және PR орталығы қызметкерлерінің құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 14. Әкімшілік бөлімі қызметкерлерінің құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 15. Кеңсе қызметкерлерінің құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 16. Цифрландыру бөлімі қызметкерлерінің құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 17. Шаруашылық бөлімі қызметкерлерінің құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 18. Қаржы блогының қызметкерлерінің құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 19. Мектеп директорларының құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 20. Сізді осы Университетте жұмыс істеуге не қызықтырады? | Басқа | 21. Сіз еңбекті ұйымдастыру жағдайларына және жұмыс орныңыздың жабдықталуына қаншалықты қанағаттанасыз? | Басшылықтың Сізге деген көзқарасы | Басқарушылық шешімдерді қабылдауға қатысу | Сіздің жетістіктеріңізді ескеруі | Әкімшілік қызметке | Еңбек ақы төлеу шарттары | Еңбекті қорғау және оның қауіпсіздігі | Әлеуметтік қорғау жүйесі | 23. Біліктілікті арттыру курстарынан өту үшін Университет Сізге қандай қолдау көрсете алды? | 24. Сіз жалпы мектеп пен Университеттің кәсіби бағдар беру жұмысына қанағаттанасыз ба? | 25. Сіз университеттің ғылыми қызметіне қанағаттанасыз ба? | 26. Шетелдік рейтингтік журналдарда жариялану үшін Университет Сізге қандай қолдау көрсете алды? | 27. Сізге сапалы оқу-әдістемелік құрал дайындау үшін не қажет? | 28. Оқу жоспары аясында Сіздің пәніңізді оқып жатқан білім алушылардың білімі жеткілікті деп ойлайсыз ба? | 29. Сіз университетте жаңа білім беру бағдарламаларын жүзеге асыруды орынды деп санайсыз ба? | 30. Сіздің сабақтарыңызға қатысу кезінде білім алушылардың қызығушылық деңгейін бағалаңыз: | 31. Университеттің мотивациялық саясат дәрежесін бағалаңыз: | 32. Университет қызметін жақсарту бойынша Сіздің пікірлеріңіз бен ұсыныстарыңыз: |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Айгерим Қожахмет | Ия | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Жақсы еңбек жағдайларымен | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | Ия | Ия | Кеңес беру | Университеттің оқу-әдістемелік құралдар жазу бойынша семинарлар өткізу | Ия | Ия | 5 (максималды) | 5 (максималды) | ||
Айгуль Ералина | Ия | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Жақсы еңбек жағдайларымен | Ішінара | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | Ия | Ия | Кеңес беру | Педагогикалық жүктемені азайту | Ия | Ия | 5 (максималды) | 5 (максималды) | ||
Арман Сарсенбаев | Ия | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Жалақының мөлшері мен тұрақтылығы | Ішінара | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | Ия | Жауап беруге қиналамын | Кеңес беру | Университеттің оқу-әдістемелік құралдар жазу бойынша семинарлар өткізу | Ия | Ия | 5 (максималды) | 4 | Ұжымдық көңіл күй ахуалы төмен менің ойымша, көбірек команда құру іс шараларын жасау қажет. Қағазбастылық өте көп, Адамның энергиясы мен уақытын алып қояды. Жауапты мамандар бір іс әрекет жасау үшін онлайн болса да жиналыс жасап түсіндіру жұмыстарын міндетті түрде жасаулары қажет. Құжаттардың барлығы бекітілген соң оны басқа универде осылай жасайды екен деп оны өзгертудің мәні жоқ деп ойлаймын. Бөлімдер қағазбастылық жұмыстың барлығын оқытушыларға арта бермесе екен. Бір мағлұмат керек болса барлық бөлімдер оқытушыларға шығады. Одан сол мағлұматты беру керек болады. Оқытушылар анықтама бюросы секілді. Бөлімдер өзара байланыста жұмыс жасаса екен. Корп почта бар, Гугл диск бар, әр бөлім сақтаған мәліметіне допуск беріп қойса, керек мәліметті сол жерден де ала беруге болар еді, | |
Бахытжан Омаров | Жауап беруге қиналамын | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Кәсіби өсу мүмкіндігі | Ішінара | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Қаржылық | Ия | Жауап беруге қиналамын | Қаржылық | Педагогикалық жүктемені азайту | Ия | Ия | 5 (максималды) | 5 (максималды) | Университеттің спортклубын ашып жоғары нәтижеге жеткен спортшылары бар бапкерлерді оқу орнымызға жұмыс істеуге шақырту керек. Жаңа оқу ғимараттарын салу керек. Жаңа БББ ашу керек | |
Багила Мустафаева | Ия | Өте жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Кәсіби өсу мүмкіндігі | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | Ия | Ия | Кеңес беру | Материалдық қолдау | Ия | Ия | 5 (максималды) | 5 (максималды) | Қазақ тіліндегі кітап қоры толықтырылса, Академиялық ұтқырлық бойынша дәріс жүргізу шығындары төленсе, мүмкіндігінше шетелдік университеттермен білім алмасу жолға қойылса. | |
Парасат Орынбасар | Ия | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы еңбек жағдайларымен | Қанағаттандырмайды | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | Ия | Ия | Кеңес беру | Материалдық қолдау | Ия | Ия | 5 (максималды) | 5 (максималды) | Спортқа көп көңіл бөлсеңіздер студенттерді жарысқа, университет аралық турнирлерге жіберсеңіздер | |
Арыстан Уразбаев | Ия | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Еңбек ұжымындағы жақсы моральдық-психологиялық ахуал | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | Ия | Ия | Ұйымдастырушылық | Педагогикалық жүктемені азайту | Ия | Ия | 5 (максималды) | 5 (максималды) | Жаңа оқу ғимараттары мен заманауи спорттық кешендер салынса. | |
Урманбек Тагманов | Жоқ | Өте жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | Қанағаттанарлықсыз | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлық | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлық | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлық | Жақсы | Еңбек ұжымындағы жақсы моральдық-психологиялық ахуал | Жауап беруге қиналамын | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Қанағаттан дырмайды | Қанағаттан дырмайды | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | Ия | Жауап беруге қиналамын | Кеңес беру | Педагогикалық жүктемені азайту | Ия | Ия | 5 (максималды) | 3 | Мұғалімдерге ғылыми жұмыстар жасау үшін ыңғайлы орындардың болу керек. Бір кафедрада барлық мұғалімдер отырады, бұл ғылыми және басқа да жұмыстар жасау кедергі етеді. Еш болмаса бір бөлмеде 2-3 мұғалім отыратын орындардың болу керек. Мұғалімдерге ыңғайлы орындар жасау керек. Мұғалімдерге сабағынан тыс қосымша жұмыстардың жүктемелерін азайту. Басқа қаладан келген мұғалімдерге тұрғын үй төлемдерін уақытында төлегені орынды болмақ. | |
Улмекен Маханбетова | Жауап беруге қиналамын | Өте жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Жақсы еңбек жағдайларымен | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | Жауап беруге қиналамын | Жауап беруге қиналамын | Кеңес беру | Педагогикалық жүктемені азайту | Ия | Ия | 4 | 4 | Бөлімдер қызметтерін мектептерге жүктемей өздері орындаса | |
Қайроллақазы Қажатұлы | Ия | Жақсы | Қанағаттанарлық | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Қанағаттанарлық | Жақсы | Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Кәсіби өсу мүмкіндігі | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | Ия | Ия | Ұйымдастырушылық | Педагогикалық жүктемені азайту | Жоқ | Ия | 4 | 4 | ||
Айгерим Кулбаева | Ия | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Жақсы еңбек жағдайларымен | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | Ия | Ия | Қаржылық | Педагогикалық жүктемені азайту | Ия | Ия | 5 (максималды) | 4 | Қағазбастылықты жою | |
Досмаханбет Асан | Жауап беруге қиналамын | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлық | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлық | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлық | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жалақының мөлшері мен тұрақтылығы | Жауап беруге қиналамын | Жауап беруге қиналамын | Жауап беруге қиналамын | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | Ия | Жауап беруге қиналамын | Кеңес беру | Педагогикалық жүктемені азайту | Ия | Ия | 4 | 1 | 1. Университет тарапынан маңызсыз және қажетсіз жағдайларға жұмсалып жатқан қаржыны қысқарту; 2. Маңызсыз іссапарларды азайту; 3. Басшылық лауазымдағылардың басым көпшілігін "Менеджмент" бойынша біліктіліктен жаппай өткізу. Менедежмент жүйесін меңгерту; 4. Жергілікті кадрлады шеттетпей, оларға қолдау көрсету; 5. Сапалы дәріс беретін ғылыми дәрежесі бар оқытушыларға мотивация беру; 6. Ғылыми атағы бар оқытушыларға қаржылық қолдау жасау; 7. ОПҚ-ның ұсыныстары мен олардың тәжірибелерін ескеру. | |
Жандос Есиркепов | Ия | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жалақының мөлшері мен тұрақтылығы | Ішінара | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | Ия | Жауап беруге қиналамын | Қаржылық | Педагогикалық жүктемені азайту | Ия | Ия | 5 (максималды) | 3 | Спорт клубын ашу, Спорт түрлері бойынша студенттік лигаға студенттерді қатыстыру, | |
Нағашбек Жилисбаев | Ия | Өте жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Жақсы | Жақсы еңбек жағдайларымен | Ішінара | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | Жоқ | Ия | Кеңес беру | Университеттің оқу-әдістемелік құралдар жазу бойынша семинарлар өткізу | Жоқ | Ия | 4 | 4 | Сауалнаманың анонимді ұйымдастырылуы қамтамасыз етілсе. | |
Ерұлан Әбдібек | Ия | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Кәсіби өсу мүмкіндігі | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | Ия | Ия | Ұйымдастырушылық | Университеттің оқу-әдістемелік құралдар жазу бойынша семинарлар өткізу | Ия | Ия | 5 (максималды) | 5 (максималды) | Бәрі жақсы, артық ешқандай ұсынысым жоқ. | |
Бактияр Ортаев | Ия | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Жақсы | Өте жақсы | Еңбек ұжымындағы жақсы моральдық-психологиялық ахуал | Жауап беруге қиналамын | Жауап беруге қиналамын | Жауап беруге қиналамын | Жауап беруге қиналамын | Жауап беруге қиналамын | Толығымен қанағаттан дырады | Жауап беруге қиналамын | Жауап беруге қиналамын | Ұйымдастырушылық | Ия | Жауап беруге қиналамын | Кеңес беру | Педагогикалық жүктемені азайту | Жауап беруге қиналамын | Жауап беруге қиналамын | 3 | 4 | Анкетаның анонимді ұйымдастырылу қажеттігін алдағы уақытта ескерсеңіздер | |
Абдінабі Исаев | Ия | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Кәсіби өсу мүмкіндігі | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | Ия | Ия | Қаржылық | Материалдық қолдау | Ия | Ия | 5 (максималды) | 5 (максималды) | Әзірге бәрі жақсы | |
Бахытжан Ахметов | Ия | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Өте жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Жақсы | Өте жақсы | Жақсы еңбек жағдайларымен | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | Ия | Ия | Қаржылық | Университеттің оқу-әдістемелік құралдар жазу бойынша семинарлар өткізу | Ия | Ия | 5 (максималды) | 5 (максималды) | Сауалнама анонимді түрде ұйымдастырылу қажет деп ойлаймын, Университет қызметін жақсарту мәселесі жүйелі түрде жақсы деп бағалаймын! |
Университет қызметкердің көзімен
Name | 1. Сіз Университет қызметкерлеріне еңбекақы төлеу деңгейін жеткілікті деп санайсыз ба? | 2. Университет басшылығының құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 3. Университет құрылымдық бөлімдері басшыларының құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 4. Сізді осы университетте жұмыс істеуге не қызықтырады? | Басқа | 5. Еңбекті ұйымдастыру жағдайларына және жұмыс орныңыздың жабдықталуына қаншалықты қанағаттанасыз? | Басшылықтың Сізге деген көзқарасы | Басқарушылық шешімдерді қабылдауға қатысу | Сіздің жетістіктеріңізді ескеруі | Әкімшілік қызметке | Еңбек ақы төлеу шарттары | Еңбекті қорғау және оның қауіпсіздігі | Әлеуметтік қорғау жүйесі | 7. Біліктілікті арттыру курстарынан өту үшін Университет Сізге қандай қолдау көрсете алды? | 8. Университеттің мотивациялық саясат дәрежесін бағалаңыз: | 9. Университет қызметін жақсарту бойынша Сіздің пікірлеріңіз бен ұсыныстарыңыз: |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Молдир Турганбек | Ия | Жақсы | Жақсы | Кәсіби өсу мүмкіндігі | Ішінара | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Қаржылық | 4 | Цифрландыру саласы күшейтілсе, Тіркеу кеңсесі жеке техникалық қолдау маманымен қамтылса. | |
Бакыт Халилаев | Ия | Жақсы | Жақсы | Жалақының мөлшері мен тұрақтылығы | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Қаржылық | 4 | ||
Жомарт Мырзаханов | Жауап беруге қиналамын | Жақсы | Жақсы | Жалақының мөлшері мен тұрақтылығы | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 4 | Білікті ІТ маманы қажет. | |
Нургуль Дауирбаева | Жауап беруге қиналамын | Жақсы | Жақсы | Тұрғылықты жерге жақын | Ішінара | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 5 (максималды) | ||
Қуандық Тубеков | Ия | Өте жақсы | Жақсы | Жалақының мөлшері мен тұрақтылығы | Ішінара | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 4 | Барлық жасалатын және атқарылатын жұмыстардың нәтижесін көре алу | |
Талғат Көшербаев | Ия | Өте жақсы | Өте жақсы | Жалақының мөлшері мен тұрақтылығы | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Қаржылық | 5 (максималды) | ||
Толкын Есиркепова | Ия | Өте жақсы | Өте жақсы | Жауап беруге қиналамын | Ішінара | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Жауап беруге қиналамын | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Жауап беруге қиналамын | Толығымен қанағаттан дырады | Қаржылық | 5 (максималды) | ||
Бахтиёр Зияев | Ия | Өте жақсы | Өте жақсы | Кәсіби өсу мүмкіндігі | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 4 | ||
Асел Ақбаева | Ия | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлық | Тұрғылықты жерге жақын | Толық | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Жауап беруге қиналамын | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Қанағаттан дырмайды | Жауап беруге қиналамын | Қаржылық | 1 | ||
Карлыгаш Абдуллаева | Ия | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлық | Жалақының мөлшері мен тұрақтылығы | Ішінара | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Қанағаттан дырмайды | Қанағаттан дырмайды | Ұйымдастырушылық | 0 (жоқ) | Құжатайналым бойынша барлық мектеп директорлары және бөлім басшылары аса мұқияттылык танытып, құжаттың орындалуына жауапкершілікпен қараса кеңсе қызметінің жұмысы алға жүрер еді. Кейбір мектеп директорлары сабақтарының көптігін себеп етіп, құжаттың орындалу мерзімі мен құжатты жіберу тәртібінде көп қателіктер жіберілуде. Ескерту жасаған жағдайда, оны сын ретінде қабылдап, басшыларға шағымдануға көшеді. Университетімізге ұйымдастырушылық жетіспейді.Мектеп директорлары тақтан түсіп, жеке мүддесі үшін емес, университетіміздің мәртебесін көтеруге еңбек етсе. | |
Айдын Джантураева | Ия | Өте жақсы | Өте жақсы | Жақсы еңбек жағдайларымен | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Қаржылық | 5 (максималды) | ||
Акмарал Альмухамбетова | Ия | Жақсы | Жақсы | Жауап беруге қиналамын | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Қаржылық | 4 | ||
Жанар Сейткулова | Жауап беруге қиналамын | Жақсы | Жақсы | Тұрғылықты жерге жақын | Ішінара | Ішінара қанағаттан дырады | Жауап беруге қиналамын | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 4 | ||
Ералы Камбар | Жоқ | Өте жақсы | Өте жақсы | Еңбек ұжымындағы жақсы моральдық-психологиялық ахуал | Ішінара | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Қаржылық | 5 (максималды) | ||
Қуаныш Ақмырза | Ия | Өте жақсы | Өте жақсы | Жақсы еңбек жағдайларымен | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 5 (максималды) | Ұйымшылдық. | |
Ғалия Бейсейіт | Ия | Өте жақсы | Өте жақсы | Еңбек ұжымындағы жақсы моральдық-психологиялық ахуал | Ішінара | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Қаржылық | 4 | Әр қызметкердің пікірін, идеясын ескере отырып, жұмыс істеу | |
Нұржан Ибрагимов | Ия | Жақсы | Жақсы | Жақсы еңбек жағдайларымен | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 5 (максималды) | Қуаныштымын | |
Гулжамал Жапанова | Жоқ | Өте жақсы | Өте жақсы | Еңбек ұжымындағы жақсы моральдық-психологиялық ахуал | Ішінара | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 4 | ||
Клара Карашбаева | Жоқ | Өте жақсы | Өте жақсы | Еңбек ұжымындағы жақсы моральдық-психологиялық ахуал | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 4 | ||
Алтынкул Мырзаханова | Ия | Өте жақсы | Жақсы | Жалақының мөлшері мен тұрақтылығы | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Қаржылық | 4 | ||
Гүлшат Сырбаева | Жауап беруге қиналамын | Жақсы | Жақсы | Жалақының мөлшері мен тұрақтылығы | Ішінара | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Жауап беруге қиналамын | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 4 | Жақсы ІТ маманы және корпус | |
Жәудір Керимқұлова | Ия | Жақсы | Жақсы | Еңбек ұжымындағы жақсы моральдық-психологиялық ахуал | Толық | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 5 (максималды) | Қуаныштымын. | |
Сандугаш Кулахметова | Ия | Өте жақсы | Өте жақсы | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 5 (максималды) | Қуаныштымын |