Университет қызметкердің көзімен
1. Сіз Университет қызметкерлеріне еңбекақы төлеу деңгейін жеткілікті деп санайсыз ба? | 2. Университет басшылығының құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 3. Университет құрылымдық бөлімдері басшыларының құзыреттілігі мен кәсібилігін бағалаңыз: | 4. Сізді осы университетте жұмыс істеуге не қызықтырады? | Басқа | 5. Еңбекті ұйымдастыру жағдайларына және жұмыс орныңыздың жабдықталуына қаншалықты қанағаттанасыз? | Басшылықтың Сізге деген көзқарасы | Басқарушылық шешімдерді қабылдауға қатысу | Сіздің жетістіктеріңізді ескеруі | Әкімшілік қызметке | Еңбек ақы төлеу шарттары | Еңбекті қорғау және оның қауіпсіздігі | Әлеуметтік қорғау жүйесі | 7. Біліктілікті арттыру курстарынан өту үшін Университет Сізге қандай қолдау көрсете алды? | 8. Университеттің мотивациялық саясат дәрежесін бағалаңыз: | 9. Университет қызметін жақсарту бойынша Сіздің пікірлеріңіз бен ұсыныстарыңыз: |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Жауап беруге қиналамын | Өте жақсы | Жақсы | Жауап беруге қиналамын | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 4 | ||
Ия | Өте жақсы | Өте жақсы | Жақсы еңбек жағдайларымен | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Жауап беруге қиналамын | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Қаржылық | 5 (максималды) | Университетімізде жұмыс атқаруға барынша қолайлы жағдай жасалынған. Қағазбастылықты 80 пайызға жоюды ұсынамын. Бас ғимаратта (ректорат) кішігірім болсын асхана болса жақсы болар еді, оқу корпусына баратын уақытты үнемдеуге жақсы болады және де 2этажда әжетхана жоқ (не жеке кабинеттерге өтініш немесе төменге түсуге тура келеді). | |
Жауап беруге қиналамын | Өте жақсы | Өте жақсы | Тұрғылықты жерге жақын | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Жауап беруге қиналамын | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 5 (максималды) | Корпустар қосып, аудиториялар көбейсе нұр үстіне нұр болар еді. | |
Жауап беруге қиналамын | Қанағаттанарлықсыз | Қанағаттанарлықсыз | Кәсіби өсу мүмкіндігі | Ішінара | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Қаржылық | 3 | Жоқ! | |
Жоқ | Жақсы | Жақсы | Тұрғылықты жерге жақын | Ішінара | Жауап беруге қиналамын | Жауап беруге қиналамын | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 3 | ||
Жауап беруге қиналамын | Өте жақсы | Өте жақсы | Жалақының мөлшері мен тұрақтылығы | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 4 | жоқ | |
Жоқ | Қанағаттанарлық | Жақсы | Жалақының мөлшері мен тұрақтылығы | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Жауап беруге қиналамын | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 3 | Қағаз бастылықты азайтса. | |
Жоқ | Өте жақсы | Өте жақсы | Тұрғылықты жерге жақын | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 5 (максималды) | ||
Жоқ | Жақсы | Жақсы | Тұрғылықты жерге жақын | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Жауап беруге қиналамын | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Жауап беруге қиналамын | Жауап беруге қиналамын | Ұйымдастырушылық | 5 (максималды) | , | |
Ия | Жақсы | Жақсы | Жалақының мөлшері мен тұрақтылығы | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 2 | 1. Университетіміздің жалпы қызметін жақсарту және оқытушылар мен қызметкерлердің тиімді өзара әрекеттесуін нығайту мақсатында тимбилдинг (командалық жұмыс тренингтері) ұйымдастыруды ұсынамын. Ұсынылатын тимбилдинг шаралары:* * Командалық тренингтер мен семинарлар *Интеллектуалды және спорттық жарыстар *Бірлескен мәдени және әлеуметтік іс-шаралар *Квесттер мен стратегиялық ойындар *Ашық диалог алаңдары 2.Университетіміздің білім беру сапасын арттыру және білім алушылардың жан-жақты дамуына ықпал ету мақсатында оқытушылардың әділ бағалау принциптерін сақтау тәжірибесін күшейтуді ұсынамын. Яғни 1. Академиялық еркіндік пен әділдік – Әр оқытушы өз пән ерекшелігіне, сондай ақ білім алушының қабілетіне қарай бағалау жүйесін қолданғанда, ол студенттердің білімін әділ әрі объективті бағалауға мүмкіндік береді. 2. Тұлға қалыптастыруға әсері – Білім алушыларды әділ бағалау арқылы сыни ойлау, жауапкершілік және өзін-өзі дамыту қабілеттерін арттырады. 3. Шығармашылық пен инновация – Оқытушыларға бағалау жүйесінде еркіндік беру олардың білім беруде жаңа әдістерді енгізуіне және тиімді педагогикалық шешімдер қабылдауына көмектеседі. 4. Студенттердің академиялық жауапкершілігін арттыру – әділ бағалау тәсілдерін көру студенттерге жан-жақты дамуға мүмкіндік береді. | |
Жауап беруге қиналамын | Жақсы | Жақсы | Жауап беруге қиналамын | Ішінара | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 3 | Ғылыми және оқу-әдістемелік жетістіктер бойынша ынталандыру үрдістері барынша тез атқарылып отырса дұрыс болар еді. | |
Жоқ | Өте жақсы | Өте жақсы | Еңбек ұжымындағы жақсы моральдық-психологиялық ахуал | Ішінара | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Қаржылық | 5 (максималды) | Университет қызметін жақсарту үшін әлі де мамандар жетіспеушілігі бар, сол реттелсе екен | |
Ия | Өте жақсы | Өте жақсы | Еңбек ұжымындағы жақсы моральдық-психологиялық ахуал | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Жауап беруге қиналамын | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 3 | ||
Жоқ | Өте жақсы | Жақсы | Кәсіби өсу мүмкіндігі | Толық | Жауап беруге қиналамын | Толығымен қанағаттан дырады | Жауап беруге қиналамын | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 4 | ||
Ия | Жақсы | Жақсы | Тұрғылықты жерге жақын | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Қаржылық | 4 | ||
Ия | Жақсы | Жақсы | Жақсы еңбек жағдайларымен | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 4 | ||
Ия | Өте жақсы | Өте жақсы | Жақсы еңбек жағдайларымен | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 5 (максималды) | Дарынды,өнерлі студенттерге арналған арнайы бөлме болса олардың шығармашылықтарын арттыру мақсатында аптасына уақыт бөліп (график) дайындық сабақтарын өткізуге, айтар болсам Домбыра (оркестр), би, актерлық шеберлік (театрландырылған қойылым), мәнерлеп оқу, т.б. | |
Ия | Өте жақсы | Жақсы | Жалақының мөлшері мен тұрақтылығы | Толық | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 5 (максималды) | Бізге форма керек | |
Ия | Жақсы | Жақсы | Жалақының мөлшері мен тұрақтылығы | Ішінара | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Жауап беруге қиналамын | Ұйымдастырушылық | 3 | ||
Жоқ | Өте жақсы | Жақсы | Еңбек ұжымындағы жақсы моральдық-психологиялық ахуал | Толық | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Толығымен қанағаттан дырады | Ішінара қанағаттан дырады | Ұйымдастырушылық | 4 | Келешекте арнайы жаңа ғимараттар салынып, студенттік қалашығы болса, нұр үстіне нұр болар еді |